Sista dagen på lovet.

Usch har typ haft söndagsångest hela dagen idag.. Imorgon börjar skolan igen efter ett härligt lov!
Blir lite irreterad på mig själv att jag inte gjort något idag men det kanske är skönt? Har iallafall hunnit suttit på inglasade terassen och chillat, Sol ute woop! Sen har jag städat rummet och faktiskt tränat. Kännde för att göra lite övningar som sittups mm :)
Kom precis ut från duschen och ska snart smörja in mig med min VS body lotion och kastanjevatten↓. 
Efter middagen ska jag försöka och plugga lite också PUSS!
 

Kommentarer
Postat av: Moa<3

Hej vill du göra bloglovinbyte? :) isåfall lägg til mig och säg vilket nr du blev så gör jag detsamma direkt ! :D

BTW: jag gör bloggdesigner om du är intresserad ! kram :)

2013-03-03 @ 18:03:25
URL: http://www.sukiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0