Snabb update!

Hej babes, ligger i sängen nu och tänker sova så tänker uppdatera lite snabbt så jag förhoppningsvis inte är död imorgon.

Iallafall, måndag har det varit idag. Skoldagen var världens tråkigaste och segaste, men snart lov iallafall! Efter skolan hade jag träning, men inte en vanlig träning. Vi spelade handboll/innebandy mot de killar som brukar träna efter oss på måndagar. Först handboll en halvtimme och sn innebandy. På handbollen var de verkligen sämst haha, var skrattretande men då gjorde endå rätt så mycket mål. Men då var så roliga i sitt spel, hihi. På innebandyn var vi de dåliga de då går på innebandy och mitt lag handboll. Men det var iallafall sjukt kul, då vi var så dåliga haha. Gjorde inte ett ända mål på 30 minuter, hahah! Men var iallafall jättekul, roligast med innebandyn faktiskt de när man snodde bollen från de.
Aja nu kortar jag ner här och avslutar inlägget med en bild från idag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0