Update - Falun

Godkväll finisar!
Har lite tid över nu innan vi ska sova, så tänkte att jag kunde göra en liten update till er. ❤ Iallafall, dagen idag har jag mest spenderats på en buss upp hit. Var en mysig tur upp, och såklart somna jag hoho. Dock när jag vakna hade mina idioter till vänner målat mig i ansiktet, taskiiii.
Sen när vi kom fram käka vi först lite lunch, innan vi invigde vårt rum med att stöka ner det direkt. Sen hade jag slöjd i 3 h, och efter det var jag 'fri'. Åt lite middag innan jag och Felicia faktiskt åkte längdskidor, haha första gången för oss båda. Asså det var så sjukt jävla kul så jag vet inte vad. Vi började med att ramla precis hela tiden, och Gud vad vi skratta. Jag var också jävligt kissnödig, så det gjorde ju inte saken bättre. Men efter en stund när vi faktiskt hitta spåren gick det betydligt bättre och jag var som en kung på skidorna! :D Dock hade det ett roligt slut, vi gick vilse när vi skulle hem. Var tvungna att stoppa en bil och fråga om vägen hoho, trodde ärligt att vi ska bli kidnappade! Vi kom iallafall hem, efter att vi gick några km på en helt öde väg. Det var rätt mysigt endå, vi sjöng och flumma sönder haha!

När vi kom hem tog vi en snabbdusch innan jag hittade lite godis på min säng som söta Elvis hade köpt till mig då de andra hade varit och handlat på Maxi. Sötis ❤ Sen käka vi lite kvällskäk, innan vi satte på Wild Child.
Nu ska jag sova, efter att gjort massa roliga rumpövningar i rummet mihihih. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0