Update

Tjena babes, everything right? Med mig är allt alldeles utmärkt, hallå det är ju fredag liksom? 
Nejmen har ju lovat er att uppdatera bra i helgen, såååå... Just nu är jag hemma hos Elvis, eller aa hon heter Elenore egentligen menmen.. 
Vi åkte hem tillsammans från skolan, och jag kände att jag verkligen ville göra något med henne med vågade inte fråga (av någon anledning?). Men efter hon gick av ångra jag mig, och skicka ett sms till henne. Så då var det bara att gå av vid närmaste hållplats, och ta bussen tillbaka. ^^ Hon mötte mig med sin söta labbe Texas så tog vi en mysig promenad i solen. ← HAHA låter lite som en tant hoho. 
Sen drog vi in och käka lite melis, och lekte lite med vovven. Sen myste vi lite med hennes katt Skrotis (haha låter som hon har ett helt zoo) och snackade en massa jättehärligt! Nu har vi precis läst lite bloggar och jag hamnade här. Ska strax gå till närmaste affär och köpa lite gott, innan vi ska sätta på en film. Mys. ♥
 

Kommentarer
Postat av: Izabella Brodin liljeblom

Såå söt Hund! :D

2013-03-09 @ 17:38:51
URL: http://izabellabrodin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0