★ 1 Maj

Min första maj har spenderats inomhus, typ hela dagen! Har bara degat framför filmer och serier, käkat och solat lite faktiskt. Käka köpt pizza till middag och provade på Kebabpizza som jag aldrig ätit förut. Var gott men föredrar endå Hawaii. Sen nu på kvällen har jag snackat en hel del om USA med familjen, och eftersom jag ska shoppa så mycket där borta och behöver då spara kom jag på nu lite efterbliven att jag kan ha en burk med alla mina sparpengar i. Dock har jag inte så mycket pengar i kontanter då jag både för lön och barnbidrag på bankkortet, men aja lite hade jag. Sen är kompisar skyldig mig lite pengar som jag ska få imorgon, ungefär 400:- så det är ju bra! 
Men nu ska jag göra ett till inlägg, så håll utsikt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0