2013-05-18

Min lördag har faktiskt om jag ska erkänna väldigt tråkig och slapp, men det behöver man kanske ibland? Fick ju skippa träningshelgen för min cp njurinfektion fett sur. Men jag blir ännu mer sur att jag kommer missa Järnvägen nästa helg, asså ååååååh! Världen bästa cup, driver inte! (Om man inte räknar Partille). 
Såååå, idag har jag kollat på pll och så har jag målat naglarna. Eller egentligen var det mamma som målade tånaglarna på mig. ;) Sen så har jag som det trogna hockey människan som jag är kollat på dagens semi-final match, mellan Sverige och Finneland. Och vi vann, ooh yeah! Nu gäller det bara att ta hem det lite senare ikväll, i Eurovision. På tal om Eurovision, nu efter middagen ska jag bara städa en liten snabbis för Angelicas familj kommer ju över och så ska vi mysa lite. Som vanligt alltså. 
Aja, säger hejdå från mig här. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0