6 maj

Idag är det måndag och min skoladag var väldigt kort. Hade bara 2 lektioner så jag var hemma runt 12:30 då jag stannade och åt lunch i skolan. Superskönt att sluta tidigare ,gör det på onsdag också! Efter skolan åkte jag hem och började plugga till matte provet. Kunde inte konsentrera, växlade med att sitta inne och ute hehe. Igår känndes det rätt ok men idag har det inte gått bra alls :/ Blir as deppig när jag inte förstår hur man ska göra i matten.. Jaja hoppas det går bra iallafall. Gick ut med Tindra runt 16 och efter det har jag legat i hänmattan och försökt räkna lite i boken. 
Igår innan jag skulle sova satte jag upp håret i "skummgummipinnar" så blev det fina lockar på morgonen.
Snart ska jag käka middag sen måste jag nog plugga lite till. Imorgon har jag fullt upp så uppdateringen kanske inte blir så bra PUSS!
1. Ville bara tipsa alla kokosälskare om den här glassen, köpte min på coop för 5:- haha. 2. Sov med massor sånna korvar i håret, sen blev det lockigt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0