7/5-2013

Skoldagen har gått hyfsat idag. Jobbat klart två spanska steg och sen har jag haft rast. På rasten spelade vi fotboll och jag var målvakt, skitläskigt jue! Slutade dagen och åkte den varma bussen hem... När jag kom hem gjorde jag ordning ett enkelt fruktfat och gick och satte mig i solen på altanen. Dock hann jag inte sola så länge, då jag var tvungen och fixa mig och snabbt cykla ner till busshållplatsen och möta Angelica. Därifrån skjutsade jag henne ner till Raman där vi... BADADE! Eller kanske inte riktigt 'badade', utan mer tog ett dopp! Håll med att det är fett tidigt, vaa?! Typ isen försvann från sjön för ungefär 2 veckor sedan, och två veckor senare tar vi ett dopp i vattnet. Det var iallafall jag som tvinga i Angelica. Jag lovar yolo:t avgjorde allt! ;) Nejmen det var iskallt i vattnet men fortfarande sjuktkul och så. Dock behövde vi vara ganska snabba då Angelica skulle till en kompis som fyllde år, så det blev inget solande! :(
När jag kom hem fick jag lite skolarbete gjort innan jag hjälpte pappa med maten och sen var det dags för träning som jag redan berättat om. Bra dag iallafall, men imorgon väntas en ännu bättre! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0