Sjunde Maj

Tänker skriva om min dag väldigt snabbt så alla vet, är jättetrött och vill bara i säng så snabbt som möjligt!

Stannat hemma idag från skolan, tänkte nästan skriva som vanligt då det nästan känns som de.. Iallafall, har mest slappat idag också. (Jag är ju liksom fortfarande lite sjuk). Har kollat på serier men även fått lite skolarbete gjort. Runt halv 16 mötte jag Fanny och vi tog bussen till Ica Maxi där jag köpte lite efterlängtat godis och sen snacka vi lite på donken. Tog sen bussen hem och sa adjö till Fanny och hej till Angelica. Vi har under eftermiddagen/kvällen varit hemma hos mig. Spelat in en video som vi tänkte lägga upp på bloggen men allt krångla så vi pallar inte. Annars har vi tagit massa foton, gått runt ute, kollat gamla Wildkids (haha vaa) och bara haft en bra fredag. Hon käka även här, så till middag blev det grillad hamburgare, nomnom. 
Eftersom jag inte har några andra bilder så får Dumle stå för bilderna vi tog på han idag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0