BÄSTA KVÄLLEN I MITT LIV ♡

Asså shiiit, kvällen igår.. WOW. Vet inte alls riktigt vart jag ska börja, kan ännu inte riktigt fatta att jag var där och
såg världens bästa killar. ♥
Hämtade upp Fanny i stan strax innan 18 och vi åkte vidare mot Solna. Det första man tänkte på när man kom in i arenan var den otroliga stämningen som fanns i Friends Arena, helt sjukt! Efter vi köpte lite gott försökte vi hitta våra platser som gick bättre en väntat. Trodde inte alls att vi skulle ha bra platser, så blev glad när jag såg var vi satt (läktare 1, sektion 101 och rad 11). Först så kom det ett förband Camryn, som satte igång publiken. Asså när killarna kom ut, jag var så mållös. Åååh. Jag lovar, jag skakade under hela konsert. Sjukt grymma de är! Hade lovat mig själv och mamma (hahah) att inte gråta men jag kunde inte hålla mig under Over Again och Little Things. Under dessa låtar (eller rättare sagt under hela konserten, men mest under dessa låtar) var allt sjukt magiskt. Alla tystnade i publiken, istället för att hoppa runt så sjöng alla med och använde ljusstavar i endast färgen röd och vit. Det var så otroligt fint, inte minst för alla ljusstavar utan för att de också är så otroligt fina och sjunger så fint. ♥
 
Och det som gör allt så himla mycket roliga med 1D är för att de gillar Sverige jättemycket! Jag vet att du säger till alla länder 'I love you' blah blah blah... men de sa konstant att de älskade Sverige jättemycket med Stockholm den fina staden och alla vackra tjejer. De sa att de längtat att få göra en konsert här då vi har varit med de och stöttat de sedan dag 1. Att de har en egen studio i Sverige och att de får mycket hjälp från Sverige att göra sin musik. Och man märker också att de gillar oss, genom att de är engagerade och vill och lär sig språket. Sen det roligare var att i slutet av konserten satte Niall på sig en Sverige tröja, ååh så söt! :') 
 
Konserten slutade runt elva (tror jag) och jag kände på mig att jag gjorde fel som gick ut därifrån. Att vara där, med alla andra 30 000 directioners och sjunga, dansa och bara njuta utav världens bästa killar är en så sjukt härlig magisk känsla så det finns inte! Och jag är så oerhört glad och lycklig, att jag just kollade på X-Factor den kvällen och såg fem små söta killar som jag blev kär i direkt. Så aa, vet inte riktigt hur mitt liv skulle vara utan de? Har inte tänkt på det så mycket men efter konserten påvägen hem, visste jag det. De är min inspiration. ♡ Detta är en glädje som inte många andra har, att jag älskar de riktigt mycket.
Riktigt riktigt mycket! ♡ ♡ 
 
Förlåt för dåliga bilder men tog med iphonen när det var mörkt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0