✿ Första maj ✿

Hej på er! Idag har jag varit ledig som de flesta andra är på första maj, sommarn är snart här! 
Imorse vaknade jag vid 11 och gick ut på framsidan med mammi och åt frukost. Efter frukosten gick jag ut på baksidan och försökte plugga lite matte. Jag fick dock inget gjort.. Vid två kom en vän till familjen hit med sin hund och en till hund. Så jag och mamma gick med dem ut på en promenad i solen :) Mötte upp en till som också hade två hundar hehe. Var alltså ute och gick med 5 hundar. Vi gick ner till en sjö där de badade och så. Sen på hemvägen stannade vi och fikade hos några :) Vi var ut i typ 3 timmar, har fått lite motion idag. Har precis kommit hem och hunnit ätit en smörgås med skagenröra, mums!
Till middag blir det grillade hamburgare med pommes och coleslaw. Åhh är så himla sugen på det så det passar ju perfekt :)
Våran varmvattenberedare har gått sönder så ikväll måste jag dra till farfar för att duscha.. Hörs senare PUSS!
Ganska ful bild på bebis idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0