Fredag

Hej på er! Startade dagen med frukost på framsidan i solen med mammi. Standard! Följde sedan med LInnea till Frsta där hon skulle köpa en pressent. Efter det åkte vi hem hit och käkade lunch och svarade på resten av frågestunden som kommer upp i ett inlägg imorgon tror jag :) Hon åkte hem runt 16? Runt 17:30 kom Jennifer hit och vi åkte skateboard, haha vi ska bli bra.. Nej men det är ju fan skitkul :P Var mest ute i det varma vädret. Jag käkade vid 18 sen efter det kollade vi lite på Youtube innan hon drog för att äta ute med familjen :) 
Just nu sitter jag i min säng och ska snart kolla på ett pogram på playen. Var nyss och handlade med mammi och pappi. Nu ska jag gå ner och hämta ostbågar och godis PUSS!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0