Fredag/Lördag

I fredags hade jag NP i engeliska och fick därför inte sovmorgon som jag brukar ha varje fredag. Började 8:25 med provet som höll på i två timmar. Det var skrivdelen och jag skrev om musik typ hehe. Efter nationella hade vi ganska lång rast och gick då ut och satte oss på verandan utanför matsalen. Det var verkligen varmt där då det inte blåste och solen stekte. Fick bli att sitta i linne och äta godis och lyssna på musik. Nice var det iallafall. När vi tröttnat gick vi inte och åt lunch. Hade sedan vanliga lektioner till fyra. Efter sokan åkte jag hem och slappade. Runt halv sju åkte jag med pappa och beställde middag. Jag och syrran delade på sushi och en thairätt med nudlar :) Magiskt gott! Direkt efter middagen kom Jessika hit och vi kollade på film och åt chips. Ingen av oss hade sett The Notebook så det fick bli den. Efter filmen chillade vi framför datan innan hon åkte hem.
 
Idag vaknade jag vid åtta, haha blev helt chockad då jag aldrig vaknar tidigt. Kännde inte för att kliva upp ur sängen förs tio. Messade Jennifer och frågade om hon ville åka till Farsta Centrum och shoppa med mig, och det ville hon :) Så jag fixade mig och sen möttes vi i Handen innan vi åkte vidare. Hittade inte så mycket i farsta, bara ett par jeans. Såg ett par jätte snygga skor, boots åhh! Tänkte köpa dem men dom var jätte svåra att sätta på så jag köpte dom aldrig :/ Kommer säkert åka dit nån gång nästa vecka och kollaigen.. Kanske kan köpa några andra skor, dem hade jätte fina ballerina också! 
Vi åt lunch, focaccia och sen fikade vi på espresso house. Vi delade på två frappinos jordgubb/vitchoklad och vanilj, MUMS! 
Åkte hem runt 15 då Jennifer skulle kolla på hennes lillebrors dansuppvisning :) 
När jag kom hem fotade jag dagens outfit och klippte ihop en video där jag matchar olika tröjor till en klänning. Haha det där lät kontigt, men jag kanske lägger up det om någon vecka!
Nu sitter jag och bloggar och snart kommer två till inlägg upp, så håll utkik!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0