FRIDAY

Börjar inlägget genom att visa två somriga bilder som jag tog nyss, ååh. 
Hej finisar, var ett tag sen! Idag är det fredag och jag är mer än glad, wihoo! Har varit i skolan fram till 15 innan jag åkte hem tillsammans med Fanny och Kathrin. Vi hoppade av vid alleplan där de köpte godis och energidricka, och sen hoppa vi på bussen hem. Nu är jag hemma och har precis varit ut och tagit lite bilder i det fina vädret. Tänkte bara ta på naturen, men det slank in en liten ego hoho. Nu/idag är planerna att om ca 30 minuter ska jag åka hem till min mormor där vi ska ha en god middag och mysig fredagskväll! Lite osäkert om jag ska sova över eller ej, så vi får se hur uppdateringen blir.. 
Annars har jag inte så mycket mer att säga, lite smårädd just nu då pappa ska byta mitt fönster och står på en ostabil ställning (eller det är vad jag tycker). Aja hoppas att alla har det bra och får en finfin fredag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0