Gårdagen

Hej på er! Igår var jag i skolan fram till ett ungefär. Jag var klar med en uppgift på samhällskunskapen så jag behövde inte gå på lektionen och på matten hade vi eget arbete som jag ska göra på söndag :) Nice! Åkte hem och satte mig ute i solen och solade ett tag.Åt glass och njöt av att skolveckan var över. Runt 15 gick jag in och duschade. Fixade mig sen lite för att möta Linnea. Hade klänning för första gången för i år. Jätteskönt väder! 
Mötte Linnea vid 16:30 och vi var mest ute och filmade. Som Linnea skrev så filmade vi till en video men det verkar inte funka så aa... I förra inlägget kan ni läsa om allt vi gjorde så det är onödigt att jag skriver det. Åkte iallafall hem vid tolv och när jag kom hem satte jag mig framför tv en stund. När jag skulle sova vid 03 blev jag helt plöttsligt skitsugen på att rita? Haha har inte ritat på typ fem år. Men jag satte mig i sängen klockan tre på natten och började skissa Kenza..
 
Idag vaknade jag vid 11 men satt kvar i sängen och skissade till 12. Har inte gjort ett skit hitillt. Ska blogga lite sen hoppa in i duschen. Får se vad jag hittar på sen efter det. Ikväll ska jag och familjen hem till Linnea och kolla på Eurovision :) Men innan det är det hockey match Sverige - Finland TAGGA! :P
 
 
Inte så vacker bild på mig men det är den äna från igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0