Helgen

Hej på er! Har inte hunnit blogga något fredag och lördag så tänkte skriva om de dagarna nu istället. Jag måste försöka skynda mig för jag har världens panik över min kemi. Har kursprov imorgon på allt vi har gjort hela terminen. Hjälp. har inte börjat plugga änn och okväll får vi gäster och innan det måste jag hunnit med lite annat också. Jaja i fredags slutade jag tidigare och mötte upp Jennifer påvägen hem. Gick ut med Tindra och käkade innan vi åkte till centrum. Jag hittade en riktikt fin grej som jag visar snart :) Vi åkte vidare till Nancys där vi fikade. Åkte hem vid 18:20 och åt middag strax efterdet. Sen var jag bara hemma resten av kvällen och kollade på film. 
 
Igår satt jag först ute i solen i ca en timme innan jag fixade mig för att dra till Handen med Jessika, Jennifer och Filip. Vi gjorde inte så mycket, köpte morsdagpressent, åt lunch, fikade osv. Det var mys iallafall. 
Vet inte riktikt när vi drog men jag var hemma i några timmar och åt middag, grillat mm. Sen väntade jag på sega Linnea och vi drog till min skola där en festival skulle vara. När vi kom fram var skiten slut.. Så vi drog till Linnea och kollade på film istället. Jag åkte hem runt 00 och kollade sedan på paradise hotel med syrran innan jag somnade. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0