Igår och idag

Hej på er! Igår hade jag fullt upp och därför har jag inte bloggat. Först var jag i skolan fram till ca 14:30. Åkte då hem och gick ut med Tindra och pacade sedan en liten väska och sprang till bussen. Mötte Linnea när jag klev av och sen tjussa hon mig tpå cykeln till några klippor vid en sjö. Vi badade...Linnea tvingade mig at bada haha. Nu har man tagit första doppet iallafall. På bilden ser ni kanske att jag skriker hehe iskallt. Direkt efter åkte jag till Centrum där jag mötte Jennifer. Vi köpte present till Jessika som blev 17 igår :) Grattis! Vi köpte: ett halsband, ett armband , ett nagellack och en bodybutter på the bodyshop. Åkte hem och åt middag innan jag åkte till Jessika och firade henne med några till. Filips pappa och hans familj kom också och fikade, lämnade presenter och så. Hade en väldigt trevlig och rolig kväll. 
 
Idag slutade jag skolan vid 11. Åt lite lunch i skolan och siiter just nu och bloggar på balkongen :) Jag hade tänkt att plugga lite men vet inte om jag hinner. Ska göra några till inlägg sen drar jag till Farsta Centrum och möter syrran. Vi ska kolla på skor och kanske lite annat. Så jäkla skönt att jag är ledig nu ända rills måndag, PUSS!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0