Lite allt möjligt..

Först vill jag bara be om ursäkt för min usla uppdatering de senaste dagarna. Jag har haft fullt upp helt enkelt och blogglusten har inte varit på topp. Har sjukt mycket inlämningar i plugget den här veckan..Men nu ska jag försöka köra igång som vanligt igen!
 
I lördags var jag med Jessika på dagen. Kom till henne runt 13. Fikade med chailatte och pratade mest. Runt tre drog vi till Centrum där vi gick omkring lite. Hade med oss lillkillen också så det var mys.Började snacka med nån kille som stod i nån plutt affär med mobiler osv. Han blev helt kär i Filip :) Jag åkte hem vid 17 då vi skulle få gäster. Linneas familj, hon var sjuk men jag hängde med Louise istället :) Vi var ute lite och så men åt mest mat hoho..
Hade en riktigt mysig lördag faktiskt.
 
Idag är det tisdag och jag har gått i skolan. Hade eget arbete på morgonen vilket innebar sovmorgon för min del hehe. Fick nachos till lunch, YUMMI! Slutade även tidigare då vi hade eget arbete igen. Jag hade tänkt att göra svenskan när jag kom hem men nu har jag slösat 2,5 timmar på att bara slöa i sängen.. Jag är nästan klar så jag får ta det senare. På vägen hem från skolan köpte jag en McFlurry och träffade på en kompis som fyller år idag, GRATTIS! :) Efter middagen drar jag antagligen och kollar på skor med mammi och syrran. Skjuter upp plugget ännu mer.. Har två saker som ska vara klara imorgon. Jaja nu ska jag se till att få lite gjort innan maten är klar PUSS!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0