❥ Min dag

Var först i skolan till strax innan tre när jag drog hem. I skolan jobbade jag med spanska och kurs, samt åt pannkakor till lunch. ♡ Efter skolan drog jag hem till Isabelle. Vi dunkade musik medan vi gjorde pannkakor (STANDARD) och skrattade och sjöng. Åt pannkakorna tillsammans med grädde och sylt ute på deras altan i solen. Ååh, sommar! Drog hem strax innan fem och stressade mig iväg till bussen → träningen. Träningen var jätterolig, inge fys. (: Åkte hem tillsammans med Hanna, sen hoppa Isabelle på min buss som hade varit på innebandyträning. 
Så har min dag sätt ut ungefär, helt okej torsdag alltså!
 
Bild 1 - Använde mina kilklackar idag!   Bild 2 - Nomnom! ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0