Min måndag

Hej på er! Idag är det måndag och vädret har varit super :) Fick sluta tidigare från skolan idag då min lärare inte hunnit rätta nationella? Hehe men det var ju nice då jag slutade 11:30. Efter skolan åkte jag till Jessika lite spontant. Jag satt och väntade på henne i mer än en timme innan jag drog hem.. Haha blev lite sur... Nej men det krånglade med lillkillen så det var förstårligt :) Hann bara komma hem innan jag vände och gick till bussen igen. Mötte Jessika på bussen mot Centrum där vi mest fikade med kulglass och åt lite på donken. Jessika skulle köpa nya skor så vi tog bussen till Port73 där hon hittade två par jättefina ballerina :) Jag kom hem runt 17 och åt middag nästan direkt. Åt en god pasta/lax sallad. Kännde att jag var tvungen att sola en sån här fin dag men solen hade typ gått ner så det blev inget solande för min del.
Nu på kvällen har jag tränat lite + duschat. Tänkte ta och smörja in mig med min favorit bodylotion nu och sedan sätta på en film PUSS!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0