★ My last days

Fredag: Var i skolan under förmiddagen. Och som vanligt på fredagar hinner jag aldrig plugga, då jag har idrott och två matte lektioner. Passade iallafall på att ha lite rast som jag verkligen aldrig brukar ha, hade rast jättelänge i över en timme! Gick iallafall ut med mitt brudgäng och vi drog till fotbollsplan. Vi började först spela match på halva plan ca 20 pers, men det sluta med att 9:orna hade våldgästat andra sidan på planen och då bestämde vi oss för att ha match mot de. Alltså 8:orna mot 9:orna. Det var helt sjukt kul, fast dock gjorde jag inte så mycket då jag inte riktigt våga hihi. Så för det mesta flumma jag med Elvis haha, medan de andra spela matchen typ. Iallafall, sen hade jag matte och sen sluta jag. 
 
Mina planer var att bara åka hem men sen frågade Elvis mig lite spontant om jag ville följa med till Haninge Centrum, där hon behöver köpa en akutpresent till sin kompis som fyllde år. Så snäll som jag var följde jag med och det var mysigt fast vi bara var i centrum i en timme... För sen drog jag hem till mig, och satte igång att baka kladdkaka som jag sedan njöt av på altanen i solen med grädde! Runt fem drog jag till Fanny, och gissaaaa vad jag gjorde då?! Ni som redan följer min instagram vet nog redan (llinneas_privata), för er andra... JAG ÅKTE MOTORCYKEL! Eller alltså jag körde inte den, utan blev skjutsad av Fannys pappa. Alltså det låter jätteweird men planen var först att jag, Fanny, Fannys mamma och Fannys pappa skulle åka ut med motorcyklarna till något fik på andra sidan stan. Dock fick Fannys mamma ont i armen och kunde inte köra så det blev som det blev. Fick åka en runda på 20 minuter, och ni ska bara fatta hur coolt det var! Känslan, man kände sig som en kung haha! Var iallafall jättekul och det ska jag göra igen, fast då som det är planerat att åka till ett fik. 
Sedan snacka jag en hel del med Fanny innan vi till sist så trötta som vi var, valde att spela Halo på tv:n. Aldrig spelat det men var endå pro! Drog hem runt 9, käka middag och somnade tidigt därför jag inte uppdatera. 
 
 
Lördag: Som varje år brukar vi på våren och hösten ha städningar för att göra omgivningen lite trevligare. Det hade vi alltså igår (lördag). Var som vanligt lika trevligt, och det blev lunch runt 12. Jag umgicks med mina kompisar men även grannar Anna och Isabelle och vi flumma medan vi städa. Typ skapa en dans mitt på en väg, haha whaaat?! Iallafall, som vanligt alltid efter vårstädning drog vi ner till en sandplan och spela brännboll som vi börjat gjort de senaste åren efter städningarna. Fanny dök också upp, då det blev roligare med jämnare lag. Dock är vi så korkade (och pro) så vi skjuter över staketet och in i containen haha. Så aa vi letade i säkert en kvart men hittade den inte haha :'). Så så drog Anna, och då tog jag, Fanny och Isabelle en halvtimmes promonad ner til Ica Maxi. De köpte lite onyttigheter innan vi drog till Donken där vi typ bara snacka hihi. Sen när vi drar hem är jag så klumpig och tappar Fannys påse med läsk typ på vägen, och den går såklart sönder haha. Vi drog hem till Isabelle där vi kolla på ett avsnitt av VD som jag dock inte hann se klart på då jag drog hem och åt grillat. :)
 
Söndag: Har gjort en del saker idag faktiskt men endå känns som det som jag inte gjort någonting. Gick upp tidigt och jobba med Fanny i ungefär 2 timmar i den mysiga vårsolen. Sen har jag gjort en hel del andra saker, såsom solat. Har också gjort ett ärende i Haninge Centrum med Anna men hela ärendet blev fail så vi tröstade oss med att ta en spontanis inne på Donken. Annars har jag faktiskt fått lite skoljobb gjort, det är viktigt att kämpa ända in i Sommarlovet för då känns det som man förtjänat lovet mer! 
 
Har typ inget mer att skriva nu, och det kanske glädjer er eftersom det blev så långt... Haha oj, men puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0