My last days

Från min privata instagram, @ llinneas_privata
 
Friday
Ni vet ju ungefär vad jag höll på med i fredags. Var först i skolan och kom hem runt 16. Gjorde lite grejer innan jag tillslut runt halv 18 drog till mormor för en gosekväll. Gjorde lite allt möjligt, innan vi runt ett gick och la oss.
 
Saturday
Dagen efter åt vi en god frukost medan vi sola på hennes balkong. Sen slappa vi lite innan vi gick ner till centrum, där vi köpte lite godis men jag även köpte min morsdag present. Tog sedan pendel'n hem, och väl hemma var jag först ute i det fina vädret med Dumle. Sen satte jag på en film, medan jag njöt av lite naturgodis. Efter ett tag blev allt långtråkigt så skickade iväg ett snabbt sms till Isabelle. Strax mötte jag upp henne och vi spela lite handboll. Chilla lite i solen innan vi bestämde oss för att ha vattenballong fight eller vad man ska säga. Var jättekul, men blev inte så jättemycket fight då vi gjorde annat med de istället. Spelade bland annat in en video med Vine hihi. Sen käka jag lite grillat, innan jag fixa till mig och rummet. Tog en snabbdusch och försökte hinna torka det medan Angelica stressa mig. Mötte sedan Angelica och vi drog till en festival som blev totallt fail hah. Istället åkte vi hem till mig där vi gjorde popcorn och satte på en film.
 
Sunday
Gick upp väldigt tidigt och jobba med Fanny genom att dela ut tidningar. Tog extremt lång tid då vi verkligen inte hade någon kraft alls och typ flumma ihjäl oss. Jag råka välta värsta stora högen med tidningar så jag garva ihjäl mig tills jag typ dog hahah. Sen när vi var klara var jag duktig och plugga i ungefär 2 h innan jag la mig i sängen och kika i säkert 1 h! Sen råka jag somna, och dissa den jag kika med hahh! Sen käka jag middag och efter middagen samlades hela familjen framför tv:n där vi fika med hemgjorda cupcakes för gissa vad?! För det är Morsdag dag! Grattis världens bästa mamma! ♥ Efter ett tag drog pappa upp så då blev det en tjejkväll framför tv:n istället, vi tog fram nagellack och började måla våra naglar. Så nu ikväll har jag fortsatt kikat och nu ska jag strax gå och lägga mig, ska bara fixa mig först! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0