SJUK.

❥ Hej allihopa! Sorry för min usla uppdatering, men har för en gångs skull en riktigt bra förklaring till varför. Jo, jag har blivit sjuk. DAM DAM DAM! Haha nej men blev det på en 'fest' hemma hos Moa i fredags som ni inte alls vet att jag varit på för jag har inte bloggat.. Men tror jag kan berätta mer om 'festen' imorgon, om jag pallar. Iallafall, jag kände mig dålig under hela fredags kvällen, hade en otroligt magont. Sovde över hos Moa som alla andra brudar och när jag vakna kände jag mig helt konstig. Förutom magen kände jag mig typ frånvarande (?), typ som om jag var i en dröm. Bestämde mig iallafall för att åka hem, efter att jag kände mig väldigt varm och kompisarna sa att de trodde att jag hade feber.
 
Sov hela dagen när jag kom hem men hade fortfarande jävligt ont i magen + feber så på söndagen åkte mamma och jag in till akuten där vi spenderade ungefär 3 h. Fick ta en del prover, som visade på att jag hade en kraftig njurinfektion. Så fick ett recept som var antibiotika. Så hela gårdagen 'käka' jag antibiotika och knarka alvedon och samma har jag gjort idag. Medicinen har gjort resultat då febern gått ner från 39.3 till 37.4 (♥♥) men har fortfarande jätteont i ryggen och magen. Idag har jag då såklart varit hemma från skolan och inte gjort ett piss. Sovit för det mesta, käkat (eller egentligen inte) och umgås med min kanin Dumle som blev 3 år idag! ♥ Var perfekta soldagen idag men det är inte så bra att sola när man är sjuk så aja... Vill också kolla på massa filmer och serier men mår illa utav datorn, därav uppdateringen. 
 
Imorgon blir min dag lite roligare då min mormor ska komma hit och bjuda på lunch. Hon ska köpa kebab för första gången för min skull, haha sötis! Men nu, till de dåliga nyheterna. Kommer minst vara hemma från skolan denna vecka, och det kanske är chill nu men blir jättejobbigt sen när jag ligger efter. Men det värsta är med handbollen, missar veckans alla träningar + nästa veckan och träningshelgen i helgen. Sen är också chansen stor att jag missar Järnvägen Cup som är en handbollscup utomhus i Hallsberg som är helgen efter träningshelger. Kommer typ dö om jag missar cupen, för den är skit rolig verkligen! Ååh! Får väl endå tänka positivt, att jag nog hinner bli frisk innan USA. Men...
Nu vet ni ungefär hur jag har det, men ska endå försöka uppdatera lite trots att jag mår lite illa. Aja kram! 
 
Det ända jag ätit idag! ↑

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0