Söndag ◊ Följ mig på Vine

Söndag igen! Min har söndag har sett ut som den brukar. Vaknade vid 10/11 och åt frukost. Åkte sedan med päronen och kollade i lite affrer. Det var inte några roliga affärer så jag hittade inget. Letade efter ett par joggingbyxor men men..  Sen jag kom hem har jag typ inte gjort något, pluggat lite matte bara. HAr lite söndagsångest men inte så mycket faktiskt. Ikväll är det hockey final Sverige - Schweiz. Måste verkligen kolla! Jag är typ helt fast i årets VM?  :) HÅller på att ladda ner en film som jag och syrran tänkte kolla på strax. Jag har hört att den ska vara jättebra. Om jag gillar den kommer ett filmtips upp här så håll utkik 
Just nu dunkas det gamla låtar från Julias rum, hehe älskar att lyssna på gamla godingar :) 
Nä nu ska jag sätta på filmen och mysa lite PUSS!
 
Har ni Vine (en app som är som instagram fast med videos) så följ mig. Uppdaterar ofta! Angelica L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0