Söndag

Sista dagen på veckan och min söndag har spenderats utomhus. Vaknade runt 10.30 och gick ut på framsidan och åt frukost med mammi. Efter frukosten satte jag mig på baksidan i den starka solen och pluggade matte. Solen har tagit idag..har lyckats bränna mig på armarna och i benan hehe. Eftersom jag satt och pluggade och inte riktigt tänkte på att solen sken så har jag fått t-shirtrand och har bara fått färg på framsidan haha. Men men..har ju inte blivit så brun direkt. Åt hamburgare och milkshake till lunch :) Fortsatte med matten efter luchen också. Till middag åt vi tacos ute på altanen, sommar kännslor.
Efter middagen gick jag faktiskt ut och sprang med pappa, joggade 2,5 km. Inte så långt men det var ett tag sen så det är alltid en början :) Känns riktigt skönt nu efter! När jag kom in städade jag rummet och har precis duschat och smörjt in mi med mina favoriter (på bilden↓)
 Även fast jag gjort matte nästan hela dagen är jag inte klar ännu så jag måste plugga till 22 ungefär sen ska jag slappa.. Har matteprovet på tisdag så jag kan göra lite imorgon också! 
1. Milkshake, 2. Random blommor,
3. Efter springtur, 4. Victoria´s Sectret & I love.. bodylotions

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0