+ Tips - Nyttigt & gott

Förlåt för min uppdatering idag men snart kommer ett inlägg om dagen...
 

Nu under kvällen eller mellan 19-21 har jag haft träning. Träningen var faktiskt jätterolig, vi började med att ha fys ute i ungefär 30 minuter. Sen gick vi in i hallen igen och hade olika lekar där man använda sin motion. Var iallafall jättekul och mysigt för vi var så några.
När jag kom hem hoppa jag direkt in i duschen och smörjde sen in mig med body lotion. Sen gick jag ner och gjorde både ett jättegott och nyttigt kvällsmål, nämligen havregrynsgröt tillsammans med massa skärd frukt! Låter inte så gott, det tyckte jag inte heller när min syrra tipsade mig. Men jag testade iallafall, och det var sjukt gott, nyttigt och enkelt! Sen skärde jag i lite frukt som vi hade i kylen, denna gång blev det annans, äpple och vindruvor. Det är också gott med banan men den åt jag upp imorse hehe. Och så är blodapelsin något ni borde ha i, mmm! 
 
Eftersom jag inte vill vara så enformig så tänkte jag skriva receptet också hihi. 
 
1 dl havregryn
2 dl vatten
Lite salt
+ frukt, beroende vad du tycker är gott!
 
Gör så här:
1. Börja först med att göra själva gröten. Ha in havregryn, vatten och salt i en kastrull och koka och rör om samtidigt tills det börja likna gröt.
2. Börja skära frukt som du gillar, exempelvis äpple, banan, vindruvor och blodapelsin. 
Och njut! ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0