Tisdag - Onsdag

Hej på er! Igår bloggade jag inget då jag inte hade tid. Först på dagen gick jag i skolan. Fast jag hade bara en lektion där vi kollade på film. Märks att jag får sommarlov om två veckor! :D Efter jag slutat stannade jag och åt lunch, hamburgare. Jennifer slutade också tidigt så vi gick till Ica och köpte lite gott elle aa jag köpte tuggummi hehe. Sen satte vi oss i solen och väntade på att Jessika skulle komma med bussen. Vi mötte henne och lillkillen och tog tåget och sedan gick vi till Centrum. Dem skulle äta så jag satt med dem bara :) Sen gick vi till huvudmålet med dagen. Vi skulle nämligen hälsa på våran gamla skolan. Eftersom Jessika har fått en underbar son så känndes det som att det var dags att "visa honom" för våra föredetta väldigt nära lärare. NÄr vi kom in i skolan märkte man verkligen skillnad mot min nya. Herregud, hatar verkligen grundskolan när jag tänker efter. Usch! Det var jättetrångt och alla skrek och det var bara allmänt kaos. Det kom en fotboll flygandes och nån hade eldat en papperskorg. Det hade tydligen brännts papperskorgar i flera dager så att brandalarmet gått. Aa men vi träffade på lärarna vilket var väldigt lyckat och kul. 
När jag kom hem började jag fixa mig till Vårruset. Linnea har ju redan skrivit om det men jag kan säga att det var roligare änn vad jag trodde. Först känndes det llite sådär, men sen när alla kom igång och musiken sattes på blev det super :) Jag sprang 5 km utan att stanna eller gå vilket är bra för mig. Jag har inte tränat kondition på aplänge så jag blev riktikt stolt över min tid och att jag orkade. Mysigaste var det när man gick i mål, alla sällskap fick lite att äta mm, supermys! Ska antagligen vara med nästa år igen.
 
Imorse eller idag när jag vaknade känndes allt så förvirrande. Det känndes som att det var helg men sen när jag insåg att det var onsdag fick jag värsta rycket. Jag vaknade 11:50 :O Hehe hade redan missat två av mina tre lektioner och på den sista lektionen hade i eget arbete. Så idag har jag varit hemma hela dagen och knappt fått något gjort. Jag har börjat på en historia uppsats och städat rummet en snabbis. Nu tänkte jag träna lite styrka innan jag sätter på en film eller något, PUSS!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0