tjugondemaj

Förlåt för min uppdatering men är inte så speciellt sugen på att blogga, speciellt inte över en cp läsare. Iallafall, en liten osäker människa ska inte få förstöra för er! :)
 
Idag var jag i skolan mellan 9-14. Hade svenska kp, annars hade jag svenska kp och pluggade lite engelska. Slutade skolan somsagt klockan två men pallade inte dra hem så stannade kvar och spela lite fotboll med lite vänner, sola, spela gitarr, vine osv. Drog hem med Fanny och Gabi vid tre och då åkte vi till centrum där vi köpte kall slash i värmen. Sen tog jag och Fanny en promenad hem till henne för att sedan dra till för lite solning, men det visade sig att hennes föräldrar och brorsa var hemma så vi tog en spontanis på motorcykeln. Ååh, älska! Åkte i kanske 40 minuter i det fantastiska vädret, innan vi åkte hem till Fanny och spela lite Halo. Sen höll vi på med lite Vine, innan jag tillslut drog mig hemåt för lite middagskäk. 
 
Ikväll har jag inte gjort någonting alls, förutom alldeles nyss då jag slängde in mig i duschen lite sådär i god tid. Nu ska jag nog ungefär gå och lägga mig snart, puss!

Kommentarer
Postat av: .

vad skrev ''cp läsaren'' som omotiverade dig att blogga?

2013-05-21 @ 15:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0