tjugonionde

 
Hej babes! ★ Var i skolan till kvart i 12 då vi hade halvstudiedag.Efter skolan åkte jag, Fanny, Gabi & Milan till alléplan där vi köpte lite gott innan vi satte oss på bussen hem. Fanny och jag drog hem till mig, bara en ynka snabbis då jag bara hämta pengar. Sen när vi satt på busshållplatsen och vänta på bussen så såg vi Isabelle hoppa av bussen på andra sidan busshållplatsen. Lite halvt tokiga som vi var börja vi skrika på henne och frågade om hon ville hänga med till centrum. Det var stressigt för bussen kom precis när hon gick av så hon var tvungen att springa hah! Aja, nog om det. Vi åkte iallafall till Handen där vi kolla runt i butiker. Både jag och Fanny letade efter bikinis, och jag hittade en inne på Cubus (eller en överdel). Sen åkte vi till Port73, där vi fortsatte att kolla i butiker. Vi avslutade allting med en fika på Nancys, jag & Isabelle fika med Fanny köpte sushi. 
 
Sen åkte vi hem, och när jag kom hem har jag bara kikat med massvis med folk och kollat på tv.Ungefär min dag, vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0