TO PARADISE

 
Ja, om bara ynka 2 veckor, åker jag till paradiset. Där drömmar blir till verklighet. Har svårt att fatta att tiden gått så fort, kommer ihåg när jag fick reda på resan i Julas och ställde appen på ungefär 160 dagar. Nu är det ynka 14 dagar kvar tills jag sitter på planet. Ååh. Nu kommer ett litet efterlängtat inlägg, nämligen om vad vi ska göra i USA:
- Vi kommer åka bort från Sverige den 9 juni, alltså så får jag hoppa över några dagar i skolan. Planet åker till New York, där vi alltså ska börja våran resa i USA. I New York ska vi tillbringa 5 härliga dagar fullt av shopping, mat och sightseeing. Vi kommer bo på ett hotell i Manhattan, så vi har nära till allt. Efter 5 förhoppningsvis underbara dagar tar vi flyget till Orlando, till Florida där vi alltså ska tillbringa slutet på våran resa. Här kommer vi vara lite mer rörliga i vårt resande, alltså inte bo på samma hotell. Vi ska besöka alla möjliga parker i Orlando (bland annat Disney World), innan vi hyr en bil och åker nr längst östkusten. Vi besöker massa populära turistställen, såsom Miami. Innan vi vänder på bilen så sover vi över ungefär 1 dygn på de vackra öarna i Key West. Sen åker vi försiktigt upp igen, tillbaka till Orlando. Från Orlando tar vi flyget till Zurich där vi mellanlandar och byter flyg mot Stockholm!
 
Sammanlagt kommer jag vara borta från Sverige lite drygt 3 veckor, ungefär 22-23 dagar. Under dessa dagar kommer jag inte alls tänka något på bloggen, utan njuta av den annorlunda atmosfären. Såklart kommer jag ta massa bilder så när jag kommer hem, runt 1-3 Juli kommer jag erbjuda bloggning till max. Men ska endå försöka göra lite tidinställda inlägg innan jag åker, men det är svårt då jag inte har någon fantasi. Aja, Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0