Torsdag 9/5

Tänkte döpa inlägget till lördag men det är ju fan inte lördag hehe. Känns som det men det är bara torsdag, kristi himmelsfärd vilket är super skönt. Vaknade runt 11 och tog det bara lungt. Försökte bestämma lite planer för dagen och så. Hoppade in i duschen och sen gick jag ut och satte mig på baksidan en stund. Vädret har varit jättebra idag, inte lika mycket sol som det brukar men det har varit/är varmt och vindstilla :) Helt otrolig kännsla att man kan gå med shorts! 
Började fixa mig vid två ungefär. Hade på mig mina nya short idag för första gången. Mötte Jennifer i Centrum där vi kollade i lite affärer och åt kulklass. Köpte bara ett par trosor som jag visar i nästa inlägg. Hehe ett inlägg bara för att visa ett par trosor men jaja. Vi åkte hem till mig vid 16:20 och var ute tills middagen var klar. Asså ingen av oss frös med shorts när klockan var 18..så jävla nice, typ sommar? Vi hänge iallfall vid en lekpark haha och åkte skateboard. Skitkul ju! Blev grillat till middag så nu är jag mätt och belåten :) Chillade i hängmattan med lite ananas innan jag satte mig vid datorn för att blogga. 
Ikväll ska jag förmodligen bara ta det lungt här hemma och kolla på Sverige - Canada matchen om jag inte hittar på något med nån kompis :)
 

Kommentarer
Postat av: natalie

Kolla på kanal två kl 21:30 one direction kommer på tv !. Kram Natalie

2013-05-09 @ 20:55:08
URL: http://chocolateninja.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0