Torsdag

Just nu sitter jag i soffan och har nyss kollat på 112Aina. Slutade vid 13 idag och var hemma någon timme efter det. Hade bara Matte Nationella idag och sen fick vi gå hem. Satt i fyra timmar och räknade matte.. Tur att jag hade godis och vitaminwater. Gick helt okej, kunde gått både bättre och sämre. Jag lycades på något sätt kolla fel på klockan. Satt och chillade lite och trodde det var 1 timme kvar när läraren sa att vi var tvungna att lämna in. Oouups! Nej man jag hade säkert inte kunnat de talen iallafall. Nu mpste jag verkligen plugga kemi. Har kursprov på måndag så jag har bara idag och söndag på mig att plugga, fredag & lördag ska fan vara pluggfria! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0