Valborg

Angelica kom till mig direkt från skolan runt fyra. Egentligen gjorde vi inget speciellt, var bara hemma hos mig. Kolla på inspelningar när jag var liten, flumdansa, karlsson på taket, cup song mm. Vi käka en jättegod middag (grillat ) innan vi tog bussen hem till henne. Hemma hos henne fixade vi oss lite snabbt innan vi sedan for till Rudan för att fira lite Valborg. Träffade massor av människor, kolla på majbrasan, träffade Angelicas storesyrra Julia och hennes kompis osv. Var lite mysigt det var det, men tröttnade efter ett tag och blev för kallt så då tog vi bussen till Vega och våldgästa Angelicas kompis Jennifer. Hon skulle egentligen träffat oss nere i Rudan men det funkade inte så vi våldgästa hennes hem istället. Var lite stelt i början eller iallafall för mig som aldig träffat Jennifer men alltid lika kul att träffa nytt folk! Vi satte på en film men hann inte se klart hela då mamma hämta oss runt kvart i tolv. Nu är jag hemma och ska sova för är helt död, puss 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0