20 November 2013

 
Hallå på er allesammans!
Min dag har varit kanon. Gick upp extra tidigt, bytte om, packade väskan och sedan for jag till bussen. Gick av vid Sågen där jag träffade på Elenore, och vi startade gå en powerwalk till skolan. Gick otroligt bra och var mysigt, dock lite kallt bara. Vi gick i över 7 km, och när vi kom fram bytte till skolan bytte vi om. Vi köpte frukost i skolcaféteran och så började skoldagen, med en härlig och uppfriskande promenad! I skolan var jag med Elenore hela dagen, och vi jobbade kurs. När jag kom hem från skolan vid halv fyra startade jag att smsa med Angelica. Vi bestämde att vi skulle träffas, och jag åkte hem till henne där jag spenderade några timmar. Pluggade, dansade, käkade middag och körde oss genom ett styrketräningspass. Åh, härligt med träning, Kom hem strax efter halv nio, käka middag och blev välkommen hem med lite godis av mamma. Har kollat på MTV nu under kvällen, samtidigt som jag bläddrat genom en katalog med gymnasium. Ska ju till gymnasiemässan med skolan imorgon, uuh. 
Nu tänkte jag sova, alldeles slut efter idag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0