6 November 2013

Nu ska jag ta kvällen iagt och tänkte blogga om min superdag!
 .
 
Eftersom jag hade läkartid med mitt knä idag klockan 11 så skippade jag skolan helt idag. Men jag gick ändå upp tidigt, och så åkte jag och mamma till jobbet. Jag jobbade i över en timme, och åt en smarrig frukost på jobbet. Åkte sedan kommunalt in till Sophia Hemmet tillsammans med mamma. Där kollade de en sista gång på knä, för om någon månad eller två ska jag opereras. Efter läkarbesöket åkte jag och mamma till Östermalmstorg där vi letade upp något mysigt café att luncha på. Tillslut hittade vi cafét Barasso som ligger på Nybrogatan, och vilken höjdare cafét var. Hur supermysigt som helst, ska absolut luncha/fika där någon annan gång. Där åt jag och mamma iallafall lunch, vi båda tog varsin sallad.
Sedan köpte jag en ischai (♥♥♥), alltså kärlek till den drycken. Gick runt i lite butiker med mami, innan jag sa hejdå till henne och hej till mina klasskamrater. Alla 9:or i min skulle nämligen gå och kolla på när de spela in Talang Sverige i Globen. Så mötte upp de vid Gullmarsplan och så gick vi gemensamt till Globen. Var lite trögt att komma in, men tillslut kom vi in och jag, Jelena och Marija fick sittplats (parkett) längst fram närmast scen. Det hela tog flera timmar, men var helt klart värt det. Skrattade, och mådde helt stört bra. I slutet började nästan alla i juryn dansa på scen. Det gjorde så alla i publiken börja dansa, och sedan blev det som ett enormt tåg. Jag, Jelena och Marija kom med in i ledet, och kom upp på scen. Hur kul som helst. När programmet var slut tog jag foton tillsammans med Tobias, Carolina och Shirley Clamp, och snackade med de. De var hur trevliga som helst! Sedan gick jag, Jelena, Marija, Aji och Elenore till Donken, och sedan åkte vi hem.
 
Ska bli hur kul som helst att se programmet sedan. Jag tror även jag kom med på tv, då jag satt längst fram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0