American Style

Efter att ha varit i USA i över tre veckor och vant sig med frukostar som scrambled eggs, bacon och american pancakes kändes det konstigt och tomt att komma hem till Sveriges frukost. Så idag bestämde jag mig att göra lite scrambled eggs och bacon, och gud vilken flashback man fick. 
 
Min dag har inte varit något vidare. Har mestadels varit hemma och pluggat, suck. Men runt ett kom Angelica till mig, och vi gick ut på en powerwalk. Var verkligen hur skönt som helst, blå himlen och solen sken. Vi gick i ungefär 45 minuter, ner till en sjö och tillbaka. Där satte vi oss ner och pratade en hel del minnen. Åh mys. Efter powerwalken gick jag hem till mig och Angelica hem till sig. Jag började med lite styrketräning hemma, och det gick riktigt bra. Efter började jag laga lite scrambled eggs och bacon, och gjorde lite smoothie. Hur gott som helst! Efter jag ätit gjorde jag inte så mycket, kollade på tv och pluggade lite smått. Åt en otroligt god middag vid sju, var potatis och kantareller i ugn, med fläskfilé och bearnaise. Fyfan vad mätt jag blev. Nu ikväll har jag kollat på Solsidan, och gjort mina knäövningar som jag gör varje dag. Nu tänkte jag mysa ner mig framför tv, med mami och papi! ♥
 
Åh, det känns så himla bra nu. Mitt bloggsug är tillbaka, och även lusten till träning. Har alltmer börjat tränat, och har nu bestämt att jag ska göra styrketräning varje dag. Jag har även börjat med motion, och börjat gå alltmer. I veckan gick jag ut på en timmers powerwalk, på morgon innan skolan. Snacka om bra gjort. Nä, ska börja ta tag i träningen allt mer och även få tillbaka mina magrutor som de en gång var! Detta leder även till mer träningsinlägg på bloggen, och det kan ju inte vara fel.
Att träna kan alla, men att hålla igång, det är det som är det svåra och visar vilka som har den starkaste viljan! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0