Citronmarängpaj

För några veckor sedan fick mamma reda på att jag inte sätt den klassiska (enligt henne) skräckfilmen The Shining. Därför bjöd min familj över Farmor och Sören igår och så kollade vi alla på den.
 
Men innan de kom började jag och mamma fixa lite hemma. Vi städade lite, och så klockan 18 kom de. Vi bjöd de först på middag, kycklingröra och bakpotatis. Medan de satt och snacka efter maten bakade jag en citronmarängpaj. Alla älskade resultatet, även kräsna jag. Efter det förflyttades vi oss till soffan och vi tog fram lite godis och sånt gott. Sedan satte vi på The Shining, och shit vad äcklig filmen var! Men ändå jättebra! De gick hem strax efter 12, och jag hade svårt att sova den natten...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0