Ska nog försöka börja ta tag i bloggen igen. Jag har i samband med andra bloggar fått inspiration till att börja blogga igen, vilket faktiskt känns jättekul. Känns också bra att Angelica äntligen införskaffat sig en systemkamera, så vi kan leverera bra bilder från bådas sidor! Nä, vad tycker ni? Ska vi inte försöka få tillbaka statistiken som den en gång var?! Wiho, let's do this!
 
Igår var det fredag och jag var i skolan under förmiddagen. Vi hade test matte NP, vilket gick helt okej. Annars gjorde jag inte så mycket under dagen, jag var rätt trött. Åkte hem tillsammans med Elenore vid 14, och jag träffade sedan på kompisar. Vi handlade ben&jerry's och åt den ute någonstans. Var rätt mysigt, dock riktigt kallt! Åkte sedan hem, slappade lite innan Angelica kom över. Vi tillbringade kvällen tillsammans, vi åt middag, gick ut på promenad, kollade på fotbollsmatchen, dansade och kollade genom gamla bilder. Usch och fy och blä, vad fula vi var. Hon gick hem runt 01, och då gick jag och la mig.
Gammal bild på mig och Elenore, i 6:an!

Kommentarer
Postat av: elenore <3

Asså herregud, pluttisar! Men eh fanns det ingen finare bild haha?..^^ :* <3

2013-11-17 @ 00:35:35
URL: http://jjuliusson.blogg.se
Postat av: Anonym

Vilka va ni med?:)

2013-11-18 @ 10:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0