Fredag

Woopa nu är det fredag och helg! Kom hem från skolan för nån timme sen. Har ätit lite och ska snart ta lite Ben&Jerry glass. Skoldagen var rätt kort och skön, hade bara tre lektioner. Vet inte riktigt vad jag ska göra ikväll, kanske vara med nån kompis. Imorgon ska jag typ städa lite här hemma för på kvällen ska jag, Tara och Ewelina köpa hem mat, chips och godis osv för att sedan ha lite mys middag/filmkväll hemma hos mig. Ska bli så roligt och mys! 
Igår mådde jag dåligt på morgonen då jag hade jätte ont i magen. Stannade hemma halva dagen men eftersom det onda gick över åkte jag till skolan då de liktionerna som var kvar var rätt viktiga. Bilden ovan är på min lunch jag åt i torsdags. Jaja nu ska jag inte dra ut på det här inlägget. Hoppas ni får en bra fredag PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0