Hair

 
Ungefär såhär ser mitt hår ut just nu. Jag klippte det i september så jag har inga tankar på att klippa det igen, eller jo i januari. Dock har jag inte den längd jag vill ha och så har det inte heller blivit så slitet, så jag funderar med att skjuta upp klippningen. Jag tänker faktiskt på om jag ska klippa det i ungefär maj, då det blivit längre och så får jag fint hår till balen. Är även riktigt sugen på att göra någon förändring, och då tänker jag faktiskt på att göra ombre. Tycker fortfarande att det är sjukt snyggt, speciellt om man gör det hos frisören som gör det professionellt. Vad säger ni, snyggt med ombre på balen? Kommentera

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gör det!! :-)

2013-11-16 @ 17:04:11
Postat av: jennifer

gör det om du vill,men ditt hår är fint nu också.

2013-11-16 @ 22:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0