Halloween Fest


Igår var jag på en halloweenfest hos min kompis. Men innan festen på dagen tog jag en snabbis till Haninge centrum med Angelica. Vi både var ute i sen tid och behövde handla presenter. När jag kom hem slog jag först in presenterna, innan jag började fixa mig. Duschade, målade naglarna, noppade ögonbrynen och sånt, innan jag började på min halloween sminkning. Efter mycket letande och krångel blev jag tillslut klar med min sminkning, och då märkte jag inte ens att den var läskig. Aja, jag kunde inte göra så mycket så lockade håret innan jag gick hem till Anna där festen var.
Hela festen var grym, mycket kuslig och mysig. Vi åt en hel del, lyssnade på musik, dansade, åt lite till, gick ut i skogen, skrämde varandra och så åt vi lite till. Orkar inte beskriva festen så himla detaljerat, bara att den var så grym som helst! Kom hem strax efter tolv, och gick och la mig ungefär direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0