Härlig dag

Denna dag har varit en sådan där riktigt härlig dag, där allt gått alldeles perfekt typ. Länge sedan jag hade en sådan skoldag.
 
Jag hade skola mellan 8.25-15.00. Under den här tiden jobbade jag kurs, matte och hade svenska och spanska lektion. Åt köttbullar till lunch (ett stort jävla plus) och så fick jag A på en musikuppgift, wiho. I slutet av dagen i skolan filmade jag och mina kompisar in en film till ett bildprojekt. Eller vi började med filmen, och jag typ dog av garv. Scenen vi höll på med skulle alla vara typ byggare, och hade värsta hjälmarna. Jag dog, seriöst. 
Ungefär halv fyra åkte jag och Felicia hem. Eftersom dagen varit allmänt firade vi den med lite choklad som vi köpte i centrum. 
När jag kom hem lagade jag middag till mig och Louise, och myste till det med ljus. Annars under kvällen har jag pluggat, kollat på tv, tränat och kärat ner mig i en kille. Ooops. 
Inte från idag. 
Förresten, imorgon kommer jag inte spendera en ända minut i skolan. Riktig skön onsdag ska det bli, men mer om det imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0