lite om gårdagen.


Igår var jag hemma från skolan. Jag försov mig rejält imorse, och när jag äntligen hade vaknat kände jag mig lite småsjuk så det fick bli en skolfri fredag igår, skönt! Iallafall, under timmarna jag egentligen skulle varit i skolan så slappade jag, pluggade och städade hela huset. Vid fyra åkte jag och kolla på Fannys och Isabelles innebandy träning. Fick väldigt mysigt flashback, åh vad jag saknar handbollen. Efter en timme tog deras träning slut och jag och Fanny drog till centrum. Där köpte vi godis, chips och energidricka och sedan åkte vi till en thai inte så långt bort och köpte thai mat. Åkte sedan hem till mig där vi tände ljus och gjorde det mysigt, innan vi satte oss och åt middag. Vi hade en ganska seriös pratstund, jag fick reda på saker jag inte hade någon aning om. Skönt var det iallafall. Sedan förflyttade vi oss till soffan där vi fortsatte prata, medan vi kolla på filmer. Tog fram chips och godis efter en stund, och runt halv tolv gick hon hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0