Mys Söndag


Söndagar må vara tråkiga, men denna söndag har faktiskt varit riktigt skön och mysig. Har för det mesta legat i sängen hela dagen, och haft det bra. Kollade klart på 1d day som jag inte hann kolla klart på igår då jag var ute under kvällen med mina goingar. Har kollat på lite linjer och gymnasium med mamma, inte riktigt bestämt mig men det är en annan sak. Runt fyra åkte hela familjen hem till mormor som ville bjuda på middag. Så söt. Så det var hos min mormor jag spenderade min kväll. Käka gott, tränade och så hann jag läsa ur en hel FRIDA tidning som hon hade köpt till mig.
När vi kom hem tittade vi på Solsidan, och nu sitter jag här och dreglar över bilden på min Harry boyyy. Förbereder mig även inför en ny vecka, alltså shit veckorna rusar verkligen fram. Det är en månad till Julafton, och även en vecka till första advent. Omg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0