Söndags frukost

Vaknade runt 11 och såg att solen sken utanför fönstret, härlig kännsla. Var sugen på Scones så mamma bakade medans jag läste lite i min svenska bok. Mysig start på dagen med extra god frukost. Mina planer för dagen är inte så himla roliga. Ska plugga, träna styrka och försöka komma ut lite, tar en powerwalk eller nått. Ikväll blir det solsidan och imorgon är det skola igen. Gårkvällen var helt klart den bästa på länge. Jag mötte upp Tara och Ewelina i centrum där vi först köpte godis, chips och dipp. Efter det köpte vi med oss middag hem som vi åt hemma hos mig medans vi pratade om lite allt möjligt. Resten av familjen gick ut och åt och kollade på bio eftersom jag ville ha huset för mig själv hehe. Efter vi ätit visade jag dem runt i huset då det var försa gången dem var här. Efter det satte vi på filmen Känn ingen sorg medans vi åt godiset och det vi köpt. Pausade typ filmen hela tiden för att prata vilket vi gjorde när den var på också. Jätte rolig och mysig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0