Systemkamera

Igår innan jag åkte hem till min farfar för att fira farsdag köpte jag äntligen en kamera. Har funderat ett tag och bestämde mig för Canon eos 600D. Kvaliten på bilderna blir super + filmning i full HD. Den har även en vridbar skärm som man inte ser på förpackningen, perfekt om man vill se sig själv eller ta i svåra lägen. Har hunnit testa den lite och älskar den! Köpte i ett paket där man fick stativ och fjärrutlösare till vilket är perfekt för outfitbilder. Kommer bli så mycket finare bilder här på bloggen nu.
En tidig julklapp till mig själv!

Kommentarer
Postat av: Elin

Sjukt bra blogg! Kommer läsa denna bloggen mera! Fortsätt så :D

2013-11-16 @ 23:26:38
URL: http://nattstad.se/elinbackstrom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0