The Body Shop


Alla vet nog vad The Body Shop är, så anledningen till att jag tipsar om detta är jag inte helt säker på... Iallafall, det speciella med märket The Body Shop är att de gör produkterna med kärlek och omsorg, med respekt till djuren. Ingen av deras produkter är testade på djur, och är 100% vegetarian. Det är just därför det är så bra att The Body Shop är så populärt i det svenska samhället. Produkterna är en aning dyra, men är fortfarande kanonbra så det jämnas ut.
 
Jag äger en hel del från The Body Shop, och det på bilden är mina fyra body butters som jag i och med detta inlägg tänker fokusera mig in på. Jag föredrar faktiskt body butter framför body lotion, då jag gillar konsistensen bättre och jag anser att de återfuktar huden bättre. Därav tänker jag tipsa om detta, min favorit doft är kokosnöt.
Alltså The Body Shop, en aning dyrare men fortfarande otroligt bra produkter som gör huden len, och lämnar en god doft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0