What would you do if you weren't afraid?

 
Hallå babes. Dagarna bara rusar förbi, och därav kommer bloggen i efterhand. Nåväl, hur har min lördag sätt ut? Jag började med att göra det riktigt fint i mitt rum. Damma, dammsög, bytte sängkläder, bytte Dumles bur, rensade i garderoben och dammsög nedervåningen. Blev även en enkel smoothie till lunch. Vid halv tre började jag små fixa mig. Duscha, föna håret, noppa ögonbrynen, målade naglarna och valde kläder. Vid halv fyra nånting tog jag bussen in till stan. Aji och Elenore hoppade på min buss, och så åkte vi vidare in mot stan. Vi åt middag på Pizza Hut, och jag tog pizzan Bea Lovers. ♥ Jättegott och lite myspys sådär. Efter middagen kollade vi på bio. Vi kollade på Hunger Games Catching Fire, som vi hade köpt biljetter till dagen innan. Omg, filmen... Har inga ord, gisses var bra den var! Jag var alldeles skakis efter filmen, hihi. Tog sedan tunnelbanan och bussen till någon lekpark någonstans, där vi bara satte oss och snackade. Riktigt härligt, goa tjejer! 
Nu är jag hemma och varit det i ungefär två timmar. När jag kom hem satte jag igång med att göra lite styrka så duktig som jag är. 
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0