Äntligen helg

Hej på er! Har inte bloggat på ett tag då jag har haft fullt upp. Hade matteprov idag och igår. HAr iallfall nyss kommit hem från skolan och det är såå skönt att det är fredag. Har inte gjort så mycket speciellt under dagarna jag inte uppdaterat men tänkte skriva lite kort. I söndags fyllde min syrra 19 så vi firade henne och en del av släkten kom och åt lunch och så. Åt en jättegod smörgåstårta. I onsdags hade vi ingen vanlig skoldag utan det var pogramdag. Min klass åkte till vetenskapens hus där vi fick göra lite grejer. Fick bla göra en egen parfym och typ hålla på med en jätte kall vätska, laser mm. Var faktiskt roligt. Slutade runt 12 den dagen och eftersom vi var inne i stan käkade jag buffe på Pizza Hut med Ewelina och Tara. Vi satt där i typ två timmar, mys! 
 
Ikväll/snart ska jag träffa Linnea. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på men nått kul gör vi väll. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0