Fredag

Hej på er! Äntligen fredag. Idag började jag skolan vid 10 och slutade 12:50, sjukt nice hade bara två lektioner :) Skulle haft matte också men det var arbeta på valfri platts vilket betyder åka hem och göra viktigare saker. Jag har precis gjort bröd i ugn med massa goda pålägg som jag sitter och mumsar på nu. Eftersom jag åker på tisdag morgon har jag en hel del skolarbeten som ska in innan dess. Har haft fullt upp i två veckor typ och jag kan inte änns hitta på något kul nu när det är fredag. Måste skriva en engelska berättelse vilket säkert kommer ta hela kvällen. Men om jag jobbar effektivt kanske jag hinner hitta på nått med nån kompis senare. Imorgon ska jag iallfall vara fri haha nej men jag ska åka och shoppa och äta lunch med Julia, behöver köpa lite nödvändigheter innan resan. Sen på söndag blir det plugga inför kemiprovet på måndag. Inte roligaste helgen men det som kommer efter är värt lite extra slit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0